Andra Advent

Jag försöker ta igen min tid i isolering med att umgås med familj och vänner. I fredags kom min snälla mamma hit och avlöste mig och jag rymde helt enkelt hemifrån med bästa grannen Linda och såg idolfinalen på Allstar inne i stan. Lite Ceasarsallad (mat som någon annan lagat!) en stor milkshake och glada tjejer, sen kunde jag nästan känna mig som 20 igen.
 
Igår hade jag försenat födelsedagskalas med föräldrar och syskon. Tårta och sällskapsspel, som det brukar vara med min familj. Idag kommer Johans familj för lite adventsfika och kusinlek. Barnen har en kusin som är exakt lika gammal som Liv (skiljer en månad), så det brukar vara väldigt uppskattat att ses.
 
Jag tänkte skriva nåt om vår lilla kille också som växer och utvecklas men tror det får bli ett inlägg för sig. Just nu kommer släkten när som helst och jag och Liv ska mysa vidare med musik från Josh Groban och en vit kladdkaka med saffran som doftar från köket.
 
Ha en fin andra advent!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter underbart mysigt! Skönt att ni är piggare! Du är stark Ida! Det är tufft att vara trebarnsmor och dessutom vara sjuk... Låter som du fått ladda lite energi med nära och kära i helgen, även om det också kanske innebär lite stök när man fyller år. Grattis igen! Kram!

2013-12-08 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0