Goaste ongen i Sverige!

Lilla storkillen. Fotade Vidar igår och insåg att jag knappt känner igen barnet på bilderna! Var kom den här stora fina pojken ifrån, var är min lilla bebis?
 
 
Vi har tydliga rutiner nu på förmiddagarna, då Vidar alltid somnar strax efter tio och sover fram till 13 ungefär. Det blev ett lyft då jag skaffade honom en åkpåse så han kunde börja sova ute i vagnen på förmiddagen. Under den tiden så kan jag pyssla lite, sånt som roar mig. Eller som roar Liv, då hon varit hemma i två veckor eftersom hon varit så förkyld. Inte lika vilsamt när hon är hemma eftersom hon inte sover förmiddag längre men istället blir väldigt trött.
 
Idag är Liv däremot på förskolan och jag planerar att ta igen lite Grey's Anatomy som jag missat. Kanske också ta en promenad men det är ju så grått och ruggigt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0