Liten uppdatering från oss

Usch vilken upp och ner morgon vi har. Det var slut på min müsli och jag gillar inte att fundera på frukost på morgnarna... Har inga problem med att äta samma sak varje morgon om det är något jag gillar och ganska lätt att stoppa i sig. Favoriten nu är fil och Pauluns kakaogranolamüsli.
 
Idag är sista dagen av jobb och sista dagen av pusslande med barnen. Vidar har varit ordnad hela tiden, han var med mina föräldrar igår och ska vara hos Nina idag men däremot så ringde de från Livs fsk efter vilan igår. Hon hade vaknat med feber igen så det var bara att ringa mormor och skicka henne att hämta henne. Där sprack min omsorgsfulla planering litegrann, men farmor tar Livan idag och vi är tillbaka på banan!
 
Att jobba går bra, igår var en väldigt harmonisk dag, lite fler barn än måndag och lite mer att göra. Skönt att vara ute på dagarna och skönt att tänka utanför hemmet litegrann. Fast jag måste säga att det är skönt att detta är sista dagen på den här perioden, ska bli gott att planera in lite annat. Imorgon till exempel, ska jag träffa föräldragruppen ifall jag lyckas lösa det med Liv. På fredag ska vi få besök här hemma av tre gulliga tjejer så då tänkte jag hinna städa lite innan dess också.
 
Är det tråkigt med en blogg utan bilder? Kanske kan bjuda på några från systemkameran, dessa går ju direkt in i datorn så de ser ni aldrig. Ni får kommentera lite bättre så jag vet...
 

Lite mindre Vidar, men lika Go och glad!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej från Malmö! Roligt att du bloggar igen. Läser flitigt, ska bli bättre att kommentera :)

2013-10-30 @ 17:11:24
Postat av: Maria F

Verkligen roligt att läsa om er och bilder från kameran låter väl som om trevlig krydda, istället för foto-dubbletter från Instagram. Följ oss gärna där, så hoppas jag att vi kan ses nästa gång!

2013-10-30 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0