Not om städning

Slänger in ett litet inlägg i farten, i skrivande stund går Liv runt med skorna på och är beredd att åka till Korsta och ordna med försäljningen av en lght.
 
Medan jag gjorde mig i ordning för att åka gick jag och tänkte på det här med skrivande och mångas sätt att framhäva sig sjäkv genom att trycka ner andra. Ville bara förtydliga att mitt inlägg om städning inte ska ses som nån moralpredikning om hur jag tycker att andra bör sköta sitt hem! Det är endast menat som kul kuriosa om mig själv som duracellkaninsstädande pedant som slarvar där det inte syns... Så här gör vi kanske för tillfället i vår familj och i er familj gör ni på nåt annat sätt och egentligen är det ingen som bryr sig för alla ser ju till sitt. Så slappna av, även om jag för tillfället är en städomaniak så bryr jag mig inte om hur du gör... Hur kunde du tro det?
 
Så, nu behöver jag inte oroa mig för den där speciella platsen i helvetet för mammor/kvinnor som försöker hävda sig genom att förminska andra mammor/kvinnor...
 
Åter till verkligheten och lägenhetsförsäljningen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du börjat blogga igen!!!

Svar: Måste du också göra!
Ida

2013-10-25 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0