Tankar och nya tag... kanske

Jag tänker hela tiden att jag ska skriva något här, jag vet att jag är sämst på kontinuitet nu för tiden men nu känns det som att behovet till sist har växt sig starkt. Tankarna var ett tag att vänta på en ny bloggdesign men jag har inte tagit mig tid till att maila in en beställning ens.
 
Jag har några lugna hemmadagar utan planer den här veckan. Först är det skönt men sen kryper sig rastlösheten på. Jag kan bli irriterad på mig själv som hela tiden gör upp planer så att jag inte riktigt hinner med men när jag sitter här hemma förstår jag varför. Dels blir det alldeles för mycket död tid på internet, sen så är jag en person som behöver socialt, behöver röra mig, prata, komma ut i verkligheten. Imorgon blir det i alla fall lunch på stan med min svägerska och helgen som kommer är full full full. Arvid börjar skidskola som till vår förvåning är både lördag och söndag i fyra veckor framöver, sen fyller min svåger år, jag har bjudit hem min gamla studiegrupp, det är simskola, helgstädning, Arvid ska på kalas... Sedan behöver vi helg på helgen.
 
Jag såg att senast jag skrev var andra advent, sen dess har det hänt en del. Inte stora saker, vi har inte flyttat igen eller skaffat djur eller fler barn eller nåt, men Vidar "pratar", "kryper" och äter massa vanlig mat, Liv pratar ännu mer och är mest bara ljuvlig och Arvid är så stor och klok, ibland obstinat, fin och kreativ. Jag tränar 3-4 ggr i veckan, och Linda lurade mig att börja ridskola (som jag länge pratat om).
 
Jag ska försöka skriva lite mer, ska se till att tiden finns för hjärnan mår bra av att formulera. Sedan har jag massa svarta tankar som vill ut och massa ljus som jag vill dela. Till att börja med tänkte jag skriva en årssammanfattning för 2013, det är ju alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0