Arvid 7 år!

I helgen fyllde vår största kille sju år! Det känns som en milstolpe, sju år och skolbarn! Så mycket har hänt med min lilla pojke, som var min första stora kärlek och som vuxit upp från den där korta lilla pluttebebisen till en kille som läser, skriver, går själv till skolan och som älskar sagor och äventyr.
 
I år hade vi turen att ha födelsedagen på en söndag, så det blev kalas hela dagen! Kände mig lite som... en urvriden trasa fram emot kvällen, då vi haft ca 20 personer här och kalasat, både släkt och vänner. Gulligt var att grannpojken sett Arvid i tidningen och köpt en present till honom som han kom över med! Så söndag blev späckat med pannkakstårta beställd av födelsedagsbarnet (gissa vem som stekte närmare 30 pannkakor?) smörgåstårta, Williamstårta, sju sorters kakor, stor tacobuffé, prinsesstårta och ännu mer kakor... Nämnde jag att det var ett stort kalas? Med mycket att äta?
 
Ska se om jag kan lägga in lite bilder från kalaset sen så kan jag göra en tidslinje, 23/3 senaste 7 åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0