Dagar som går

Nu för tiden har jag inte datorn framme. I stort sett aldrig, jag kollar mail och medier på mobilen ju, men några texter blir aldrig författade...
 
Vardagen är som vanligt. Jag städar och vårplockar, på en enda natt känns det som att våren tittade fram, nu rensar vi garage och gör i ordning lekstugan. Jag har också kommit på ett större inredningsprojekt inne, som innefattar att byta plats på rum, men det får vänta lite tills vi har mer tid och pengar. Som vanligt är också att Liv är sjuk, de har haft stora problem med magsjuka och rotavirus på hennes förskola och det verkar bita sig fast än. Hon är hemma med mig  och tar det lugnt, lär sig prata Thai med hjälp av barnkanaler och pusslar, spelar och lagar mat i lilla köket.
 
Helgerna nu för tiden är underbara, vi träffar vänner, gör i ordning hemma och framför allt hittar vi på saker med barnen. Jag ska se om jag får till nåt mer bloggande fram över, men nu har jag i alla fall tittat in och sagt att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0